Erudīcijas spēles noteikumi 2024

Vai zini, kas ir klinkera faktors? Piesakies un piedalies SCWENK erudīcijas spēlē, un pamēģini atkost šos un citus cementa cietos riekstus. Erudīcijas spēles tiek organizētas SCHWENK Muzeja nakts aktivitāšu ietvaros 18.05.2024., Brocēnos, Liepnieku ielā 15.

Spēles vispārējie noteikumi

  1. Muzeju nakts ietvaros SCHWENK Latvija organizē četras erudīcijas spēles: trīs - ikvienam interesentam, vienu - SCHWENK Latvija darbinieku veidotām komandām.
  2. SCHWENK Latvija darbinieki pārējās erudīcijas spēļu kārtās piedalīties nedrīkst. Ja pasākuma laikā tiks konstatēts, ka komandā piedalās SCHWENK darbinieks, komanda tiek diskvalificēta. Diskvalifikācija var tikt piemērota jebkurā brīdī.
  3. To trīs spēļu uzvarētāji, kur komandu sastāvā nav SCHWENK Latvija darbinieki, noslēgumā cīnās par galveno balvu finālā. SCHWENK Latvija darbinieku spēles uzvarētāji finālā nepiedalās.
  4. Spēle SCHWENK darbinieku komandām notiks pl.19.30. Pārējiem interesentiem spēles notiks pl. 20.30, 21.30, 22.30. Fināls pl.23.30. Vienas spēles ilgums aptuveni 30 minūtes.
  5. Spēles kārta tiek izspēlēta, ja tajā pieteikušās un arī klātienē ieradušās vismaz trīs Ja komandu skaits nav pietiekams, spēles kārta nenotiek. Vienā spēles kārtā maksimālais komandu skaits – 20.
  6. Spēlē var piedalīties komandas līdz 4 personu sastāvā. Komandā var būt arī mazāk spēlētāju – tādā gadījumā tās dalībnieki apzinās savus iespējamos ierobežojumus, sacenšoties spēlē pret  komandām ar četriem spēlētājiem.
  7. Par komandas par dalībnieku tiek uzskatītas personas no 12 gadu vecuma.
  8. Personas līdz 12 gadiem spēles laikā var atrasties kopā ar pieaugušajiem, taču netiks ieskaitītas komandas sastāvā.
  9. Komanda, kas konkrētajā spēles kārtā ieguvusi visvairāk punktus, tiek iekļauta spēles finālā.
  10. Finālā piedalās trīs komandas – pa vienai no katras spēles kārtas. Gadījumā, ja komanda neierodas uz fināla spēles sākumu, tā tiek automātiski izslēgta no fināla dalībnieku saraksta. Komandai netiek dota iespēja pievienoties spēlei arī tad, ja komanda uz finālu ierodas ar nokavēšanos. Fināla spēle tiek spēlēta tad, ja finālā no uzvarētāju komandām ir ieradušās vismaz divas. Ja uz fināla spēli ierodas tikai viena komanda – tā saņem galveno balvu bez spēles izspēles. Organizatori patur tiesības šādā situācijā izspēlēt fināla spēles jautājumus starp individuāliem pasākuma apmeklētājiem, apbalvojot uzvarētāju ar veicināšanas balvu.
  11. Spēlē ir viena galvenā balva – dāvanu karte 200 EUR vērtībā no Eat&Chill. Tā tiek piešķirta vienai komandai, kas uzvar fināla spēlē. Pārējie fināla dalībnieki saņem veicināšanas balvas.
  12. Pasākuma norises dienā komandām jāveic reģistrācija vismaz 15 minūtes pirms spēles sākuma.
  13. Dalībai spēlē uz visiem dalībniekiem nepieciešama viena mobilā ierīce ar interneta pieslēgumu.
  14. Komandām dalība ar iepriekšēju pieteikšanos līdz 15. maijam. Zvanot 24242135 vai rakstot ziņu WhatsApp. Piesakot komandu, jānorāda visu dalībnieku vārdi un uzvārdi. Spēles dienā pieteikties dalībai spēlei var tikai tad, ja iepriekš uz konkrēto laiku nav pieteikušās maksimālais komandu skaits vai kāda no pieteiktajām komandām nav ieradusies.
  15. Organizatori var atteikt komandai dalību, ja konkrētajā spēles kārtā sasniegts maksimālais komandu skaits.
  16. SIA SCHWENK Latvija teritorijā ieeja alkohola un narkotisko vielu reibumā aizliegta, nav atļauts lietot apreibinošas vielas pasākuma teritorijā.

 

Kā spēlēt spēli?

  1. Katrā pamatspēlē komandām ir jāatbild uz 20 dažādiem jautājumiem ar atbilžu variantiem.
  2. Lai iesniegtu atbildi uz jautājumu, komandai, izmantojot mobilo ierīci, spēles interneta vietnē būs jānospiež izvēlētais atbilžu variants (burts) telefona ekrānā.
  3. Katra jautājuma atbildes iesniegšanas laiks 30 sekundes.
  4. Par pareizu atbildi komanda var nopelnīt 100-50 punktus. Punktu skaitu ietekmē tas, cik ātri komanda atbild uz jautājumu.
  5. Iesniegto atbildi mainīt nevar!
  6. Atbildi iesniegt iespējams tikai pēc laika atskaites uzsākšanas.
  7. Finālā komandām būs jāatbild uz 15 jautājumiem.
  8. Fināla atbilžu iesniegšanai tiks izmantotas speciālas pogas – tā komanda, kura nospiež pogu pirmā, atbild uz uzdoto jautājumu.

Uz tikšanos!