ROFO 0003

SCHWENK Latvija atbalsta sociālās iniciatīvas Misija Nulle ambiciozo mērķi kopējās sabiedrības domas maiņai darba drošības jomā

June 29, 2022

Uzrunājot klātesošos svinīgajā Misijas Nulle jauno dalībnieku pievienošanās iniciatīvai pasākumā, SCHWENK Latvija valdes locekle, Personāla un Administrācijas direktore Linda Šedlere uzsvēra, ka Misijas Nulle ambiciozais mērķis ir ar laiku pulcēt darba devējus Latvijā, kas nodarbina vismaz 50 % strādājošo jeb 400 000 darbinieku. L.Šedlere pauda, ka tas būtu fantastisks rezultāts, lai pozitīvi iedarbotos uz kopējo sabiedrības domas maiņu, turklāt tas ir kritiski svarīgi, jo par maz novērtējam to, ko mēs kā darba devējs varam saviem darbiniekiem sniegt kultūras maiņas, vērtību apzināšanās un darba izpildes jomā.

Esošajiem 17 Misijas Nulle dalībniekiem un informatīvajiem atbalstītajiem pievienojās un Misijas Nulle hartu parakstīja vēl 14 darba devēji.

28. jūnijā notika pirmais uzņēma SCHWENK Latvija ierosinātās iniciatīvas Misijas Nulle forums “Veselīga un droša darba kultūra Misijas Nulle sasniegšanai – utopija vai realitāte?” par tēmu drošības kultūras veidošana, kuru par būtisku izaicinājumu ir atzinuši iniciatīvā iesaistītie darba devēji.

Linda Šedlere Misijas Nulle vasaras forumā uzsvēra: “Publiska apņemšanās pateikt “Jā” arvien drošākai darba videi un “Nē” pieņēmumam, ka negadījumi ir pašsaprotams fakts, tas ir nākamais solis drošības kultūras veidošanā, jo tā ir arī patiesu rūpju apliecinājums un iespēja veidot sabiedrību savstarpēji līdzatbildīgāku. Dažkārt par maz novērtējam darba devēju spēju pozitīvi iedarboties gan uz darbiniekiem, gan uz sadarbības partneriem, tādēļ lepojamies par katru uzņēmumu, kas ir gatavs atzīt savus izaicinājumus un apņemties tos risināt kopā ar citiem, lai tuvinātos nullei negadījumu darba vietās un nodrošinātu gan garīgai, gan fiziskai veselībai labvēlīgus darba apstākļus.”

Vairāk par Misiju Nulle var lasīt tīmekļvietnē www.misijanulle.lv (www.missionzero.lv), kā arī sekot līdzi sociālo mediju platformās Facebook, Instagram un Twitter.